Dokázala rychle přibrat je šťastná

Jak rychle přibrat na váze

Ačkoliv přibírání stejně jako hubnutí vyžaduje dostatek času, připravili jsme pro vás několik tipů, které vám pomohou ve vaší snaze. Jestliže se ptáte, jak rychle přibrat na váze, tak klíčem k úspěchu je konzumace nutričně hodnotných potravin, obsahujících dostatečné množství kalorií. Patří mezi ně například ořechy, semena, ovoce, maso či vejce.

Jak nejrychleji přibrat, co jíst

Jestliže se snažíte přibrat, myslete na pravidelné rozdělení jídla do celého dne. Rozhodně nepřiberete s jídelníčkem, který čítá dvě až tři porce denně. Kromě snídaně, oběda a večeře proto nezapomínejte ani na dvě až tři svačiny (jedna může mít i podobu druhé večeře).

Během přibírání byste se neměli příliš omezovat a jíst tedy můžete to, co vám chutná. I tak se ale snažte dodržovat vyvážený jídelníček s obsahem doporučeného množství bílkovin, tuků a sacharidů. Sacharidů a tuků samozřejmě přijmete více než člověk, který hubne či ten, kdo se snaží o udržení stabilní hmotnosti. Tuky vybírejte především ty nenasycené, jelikož nasycené mají mohou mít v nadměrném množství negativní dopady na zdraví.

Mezi oblíbené potraviny z tohoto pohledu patří již zmíněné ořechy a semena, libové kuřecí, krůtí, vepřové či hovězí maso, ryby (mohou být i tučnější), vejce, mléčné výrobky (jogurty, tvarohy, sýry – vybírejte si spíše polotučné produkty, nikoliv ty odtučněné). Aby vaše tělo uložilo 500 g hmoty, tak potřebuje přibližně 4500 kcal1), což je přes 600 kcal denně, pokud si naplánujete, že přiberete půl kila týdně.

Jídelníček na míru

Aby se vám lépe nabíraly chybějící kilogramy, tak je dobré si sestavit jídelníček, který bude korespondovat s vašim životním stylem a s pohybovými aktivitami, jimž se věnujete. Jestliže chcete poradit, jak nejrychleji přibrat, vyplatí se obrátit na výživového poradce. Jedná se totiž o odborníka a ten je schopen určit přibližnou potřebu energie vašeho organismu a nastavit denní příjem tak, abyste skutečně přibírali.

1) Zdroj: Vitalia.cz